  • Data: 2015-03-03 12:13:15
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-25 o 22:15, Pszemol pisze:
    > "adam" <a...@w...pl> wrote in message

    > Jesteście panowie okrutni dla naszej miłej grupowiczki ;-)

    Sama sobie zgotowała ten los.
    Zastanawiam się tylko nad jednym, dlaczego do tej miłej główki nic nie
    dociera? Od wielu lat na grupach jest uważana za ..., już nie napisze za
    kogo, poniżana, a ona ciągle swoje. Mnie jakby tyle nawtykano, to bym
    się choć trochę zastanowił nad swoim charakterem i przymknął się. A
    ikselka nic, brnie do przodu, nie przebierając w słowach i sposobach.
    Jako nauczycielka powinna dawać wzór, a ona bardzo źle prezentuje swoje
    środowisko.