    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Crosspost: Dzielę się: Akumulatory i ich żywotność
    Date: Mon, 11 Oct 2021 22:42:06 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    >> Tutaj masz przykład:
    >> https://www.olx.pl/d/oferta/panel-fotowoltaiczny-270
    -wp-CID628-IDLwl5T.html?reason=observed_ad

    to nie jest dla mnie problem nie do przeskoczenia - zwlaszcza jakbym
    bral wszystkie ale....

    ...ten 290pln NETTO za 270W
    A ja kupowałem za 220pln + 60 wysyłka (i miałem dość blisko więc mogłem
    se odebrać...) za 255W

    Jak ten hype się skończy za pół roku (a myślę, że tyle będzie potrzeba
    do wyklarowania) to mam nadzieję, że ceny nieco spadną - szczególnie
    nowych. Wtedy się nie będę musiał głowić tym bardziej, że wydajność z
    metra będą miały lepszą. Mniej babrania się w montaże.

    A może se wydumam jakiego trackera z kątownika? :D

    > Nodobra, ze Słomczyna to trochę jest jazdy :D

    Ale każdy pretekst by jechać na Pomorze jest dla mnie dobry ;)

    Avast.