  • Data: 2019-12-22 18:23:47
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2019 o 13:41 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > Otóż właśnie prawie nigdy tak nie było i tym razem też nie będzie.
    > Proponuję poszukać wykresów cen nieruchomości w USA w ciągu ostatnich
    > 100 lat.
    >
    > Wykresy uwzględniające inflację wyglądają... płasko. Są tam dwa czy trzy
    > wyjątki, np. po zakończeniu wojny nastąpił gwałtowny wzrost cen, który
    > jednak potem wrócił do normy, drugi raz w latach 2000+. Można z tego
    > wyciągnąć prosty wniosek: jest za drogo. Pytanie, kiedy znów będzie
    > taniej.
    >
    > Na argument: tym razem jest inaczej - odpowiem: to klasyczny argument
> [...]

    Nie piszę o cenach w USA tylko w Polsce. Na przestrzeni ostatnich 30 lat
    nieruchomości ciągle drożeją.
    Kupowałem nieruchomości 30 lat temu, 20 lat temu i teraz.
    Obstawiasz, że za jakiś czas wrócimy do cen z 1990? - wg mnie do naszej
    górki jeszcze sporo brakuje bo jest jeszcze dużo miejsca na podwyżki
    pensji, Polacy zarabiają za mało.

    Nic nie powróciło do normy w latach 2000+. Dałem Ci przykład na swojej
    działce. W 2001 kupiłem ją za 1/3 ceny działki z 2019. Działka obok
    działki, w wiosce nic się nie zmieniło a podrożała o 300%. Jak w 2001
    kupowałem swoją tez mi ludzie mówili - "chłopie co ty robisz, poczekaj,
    teraz jest górka..."

    TG