  • Data: 2019-12-23 10:48:51
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Już teraz tanio remontu nie zrobisz. Już stawki 6-7 pln/h nie wrócą jak
    > za czasów kiedy myśmy budowali. Teraz jak uda się odłożyć to trzeba
    > kupić kawalerkę i ją wynająć albo wynajmować na godziny. Mieszkanie musi
    > być umeblowane, z wyposażeniem gotowe do zamieszkania.

    Ja udostępniam nieumeblowane. Znaczy są meble kuchenne, w łazience brodzik, kibel
    umywalka.
    Dzwonią różni ludzie, tacy co ich cały dobytek w reklamówce się mieści i ci pytają
    czy sa meble, Dzwonią tez tacy co swoje meble i pralkę chociażby maja i chcieli by
    puste mieszkanie
    To dla mnie tez taka dodatkowa weryfikacja.
    Jak ktoś się już jakiś mebli i innych gratów dorobił i che to u mnie wstawić i
    mieszkać to jest dla mnie bardziej wiarygodny od takiego co to całym jego majątkiem
    sa dwie torby z ciuchami.
    A póki mam wybór to wybieram
    I generalnie mam zasadę ze się nie wcinam kiedy nie potrzeba. Chcą malować ściany na
    różowo, niech malują, chcą psa niech mają psa. Trójka dzieci? Żaden problem. Dopóki
    nie są w żaden sposób uciążliwi dla mnie czy sąsiadów to praktycznie do nich nie
    zaglądam. A jakby co to sąsiedzi życzliwie donoszą.