  • Data: 2019-12-24 07:19:17
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Ja będę już za miesiąc >oszczędzał ~4-4,5k pln / rok

    Darmo dostałeś te fv?
    Nie będziesz oszczędzał, będziesz konsumował kasę która zapłaciłeś teraz za fv.
    Oszczędzał będziesz za 5 lat.
    Gadasz jak mój szwagier co to fv latem założył i twierdził że teraz ma taniej bo do
    Energi tylko 15 zł miesięcznie płaci zamiast wcześniejszych ok 200 zł.
    Zapytałem ile raty płaci za fv to nieśmiało odpowiedział że 250 zł. "Ale tylko przez
    10 lat"?
    Biznes życia zrobił wg mnie ale nic mi do tego