  • Data: 2019-12-23 11:36:11
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 grudnia 2019 11:20:46 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Znam jeden przypadek "zawodowych" najemców, których od kilku lat znajomi nie mogą
    wyrzucić z wynajmowanego mieszkania.

    Zapewne znasz też przypadek ze tacy zawodowi najemcy grzecznie sami się wyprowadzali
    jak właściciel trochę nielegalna drogę eksmisji wybrał.
    Znasz tez zapewne niejeden przypadek że ludzie dla developera kasę wpłacili a
    mieszkania nie dostali
    Albo z rynku wtórnego kupowali, umowa notarialna a mieszkanie sprzedane komu innemu
    chwilę wcześniej w sąsiedniej kancelarii.
    Ryzyko jest praktycznie w każdym biznesie