  • Data: 2019-12-23 21:02:28
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: KIKI <h...@u...dl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.12.2019 11:15, Kris wrote:

    > Sam zapewne z okna sypialni widzisz że robota nieskomplikowana, Zenki z Józkami
    szybko się przebranżowią
    > Skoro grupowy ignorant Myjek temat ogarnął i wyszło mu ze taniej kurs zrobić i
    samemu zamontować to i Zenki z Józkami albo firmy dekarskie się przebranżowią
    > A ceny sprzętu tez spadną jak do gry Obi i inne Castoramy wejdą
    > A lada chwilę wejdą, na razie tylko ikea chyba ale tam ceny niekoniecznie
    konkurencyjne

    Oj wejdą duże markety, to tylko kwestia czasu. Na dodatek wejdą ze
    swoimi brandami.
    To jest nieuchronne, że wejdzie era paneli PV i każdy nowy dom będzie
    miał z nich zrobiony dach.
    Tylko nie przy obecnych cenach.