  • Data: 2019-12-23 10:40:13
    Temat: Re: Fotowoltaika u mnie... brak sensu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 21 grudnia 2019 15:53:33 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Odejmij z tego ze 3 tysiące na fundusz naprawczo-remontowy oraz uwzględnij
    > przerwy w wynajmie i już robi się z tego nieco ponad tanią lokatę.

    Fundusz remontowy do wspólnoty płaca wynajmujący(znaczy płace ja ale oni mi zwracają.
    Tak samo jak i czynsz. Licznik na prąd przedpłatowy, gazowy przepisany na lokatorów
    wiec ew zaległości mnie nie zabola

    > A ryzyko jest z wynajmującymi dużo większe niż z lokatą ;)

    Czy ja wiem,. Moje doświadczenia, jak i doświadczenia moich znajomych temu przeczą.
    Ale oczywiście takie sytuacje mogą się zdarzyć. Mało prawdopodobne ale mogą być.

    > Na zadupiach raczej wynajem się nie opłaca. W takiej Warszawie pewnie już tak.

    Chyba właśnie na zadupi się bardziej opłaca
    Tu cały czas pracodawcy pracowników w uja robią i cięgle w obiegu są umowy śmieciowe,
    najniższa krajowe+ reszta pod stołem. Przez to ludziska kredytu na mieszkanie wziąć
    nie mogą, pozadłużali się w instytucjach pozabankowych co dodatkowo wykluczyło ich z
    finansowania bankowego i zmuszeni są płacić za wynajem więcej niż by rata kredytu w
    banku wyniosła
    Aczkolwiek z drugiej strony mieszkania budowane przez developerów schodzą na pniu ale
    to inny segment nabywców jest.