  • Data: 2021-09-13 22:29:21
    Temat: Re: Fv jako zadaszenie.
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale mam kawalek terenu który pasowałoby mi zadaszyc. Jakieś 70m2
    > Czy przy fv też potrzebna papierologia jak na wiate itp, czy moze jest tu jakaś
    furtka i można dach z paneli zrobić bez zbytniej papierologi?

    Robisz zgłoszenie na dwie wiaty (możesz ich robić bodaj 2 sztuki na
    każde 1000m kw) które będą sobie stać obok siebie (albo ogranicz się do
    50m z jedną albo zrób dwie po 50). Wiata na zgłoszenie max 50m

    Zgłoszenie zawierać ma zgrubny rysunek jak to ma wyglądać i cześć. A czy
    tam położysz PV czy nie to już nikogo nie będzie interesować

    Avast.