  • Data: 2021-09-16 11:38:34
    Temat: Re: Fv jako zadaszenie.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-16 o 09:53, Kris pisze:

    > Czyli potwierdziło się że jesteś grupowym kłamcą.
    > No chyba że linka/cytat do Swoich rewelacji zapodasz to zweryfikujemy.
    > Kłamco

    Czyli potwierdziłeś, że samemu jesteś kłamcą, bo ty nie masz w zwyczaju
    uwiarygadniać swoich kłamstw linkami czy cytatami.

    Czy jestem kłamcą czy nie to się okaże, ale z całą pewnością nie jestem
    oszustem takim jak ty.

    Zakładasz fikcyjne konta na FB tylko po to, aby sprzedawać ludziom
    jakieś rupieci prawdopodobnie po to, aby ich oszukiwać, a ponadto, żeby
    nie zapłacić podatku dochodowego. Samemu też kupujesz i prawdopodobnie
    nie płacisz podatku PCC2

    Przypomnij też jak to było z twoim teściem, któremu miałeś wykonać
    usługę w postaci rozbiórki starego pieca kaflowego. Tak przynajmniej
    zrozumiałem twoją wypowiedź w tamtym temacie. Jesteś tak pazerny, że
    potrafisz "kroić" najbliższą rodzinę. W tym przypadku rodziców swojej
    żony. Stwierdziłeś wtedy, że za 300zł to tego nie będziesz rozbierał i
    znosił z 2 piętra i utylizował. Wtedy twój teść wynajął dwóch lokalnych
    "Mietków" i chyba cię pogonił. Mam nadzieję, że cię pogonił, bo byś go
    prawdopodobnie "wykolegował" tak jak swoją matkę i sprzedał jego
    mieszkanie, aby móc za co chlać. Choć pewien jestem, że jednak
    "wykolegowałeś" teścia i przepisałeś mieszkanie na siebie, a teraz
    jesteś wielkim panem prezesem 12-rodzinnej wspólnoty mieszkaniowej.

    Handlujesz przez FB jak się domyślam na czarno, oszukując państwo na
    podatkach. Jestem tego pewien, że oszukujesz, bo twój negatywny stosunek
    do prawa wielokrotnie przedstawiałeś na forum. Poza tym tylko nieuczciwi
    zakładają fikcyjne konta, aby handlować. Wykonujesz usługi wymiany
    kotłów. W zeszłym roku, a dokładniej 17 października 2020r. wykonałeś u
    rzekomego "kolegi" usługę polegającą na demontażu kotła miałowego i
    montażu kotła gazowego. Przyznaj się ile skasowałeś za tę usługę?
    Zapłaciłeś podatek dochodowy od tej usługi? Spisaliście chociaż umowę o
    dzieło, którą powinieneś rozliczyć w tym roku przy rozliczeniu rocznym PIT?

    Wkurwia mnie jako przedsiębiorcę, że tacy jak ty psują rynek, wykonują
    usługi bez stosownych uprawnień, byle jak i bezmyślnie i bez
    odprowadzania należnych podatków, a do tego jeszcze obsrywając
    porządnych przedsiębiorców na forach dyskusyjnych.

    Krzysiu powiem ci tylko, że przegiąłeś już pałę pisząc swoje brednie i
    głupie insynuacje na forach dyskusyjnych i przypierdalając się ciągle do
    mnie. Chcesz wojny to ją będziesz miał. Do tej pory byłem powściągliwy,
    ale twoja miarka już się przebrała.