  • Data: 2021-09-16 06:43:36
    Temat: Re: Fv jako zadaszenie.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-16 o 03:51, Kris pisze:
    > Wskaż gdzie byłem chamski?
    > To przecież była dobra rada z której jak byś skorzystał to układanie styro zajęło
    by Tobie i Twoim kolegom dwa tygodnie mniej czasu.

    Poproś jakiegoś gimnazjaliste(chyba że Sam potrafisz) aby wyfiltrował 50 Twoich
    ostatnich postów na tej grupie.

    > Żeby udowodnić Swoją wiarygodność rozumiem że wskazesz stosowne linki/cytaty?
    > Bo inaczej potwierdzi się że bajkopisarz jesteś a mówiąc dosadniej zwykły kłamca.
    > Ps
    > W chamskie pyskówki się z Tobą nie zamierzam wdawać.
    > Ale na bzdury które wypisujesz obiecuję w miarę systematycznie reagować.

    Znów chlasz? Czy tym razem bierzesz dopalacze?

    Przecież sam o tym pisałeś. Jak chcesz dowodów to poproś jakiegoś
    gimnazjalistę lub wnuka sąsiada to ci odnajdzie.

    Ty jakoś do tej pory nie uwiarygodniłeś ani jednej swojej wypowiedzi, a
    wypisywałeś masę kłamstw na mój temat. Wobec tego nie czuję się
    zobligowany, aby ci cokolwiek udowadniać. Chcesz to sobie udowadniaj i
    szukaj. Każdy user może odnaleźć twoje wypowiedzi, przeczytać i sam
    ocenić co jest prawdą, a co nie jest.

    Teraz wiele osób z forum będzie wiedziało, że masz problemy z alkoholem,
    jeździsz po pijanemu na rowerze i rozbijasz zaparkowane auta. Udowodnij,
    że tak nie było, że nie rozwaliłeś auta jeżdżąc na rowerze.

    Kolejny raz piszesz, że nie chcesz się wdawać ze mną w chamskie
    pyskówki, ale cały czas to robisz. Cały czas prowokujesz nawiązując do
    mnie w każdej wypowiedzi, a co gorsze wymyślasz jakieś brednie i mi je
    przypisujesz. Przy tym jesteś chamski i złośliwy.

    Naprawdę nie wiem co tobą kieruje. Czy ty naprawdę wierzysz w te swoje
    wymyślane historie? Może udaj się z tym do jakiegoś psychiatry, bo z
    tego co widzę to masz jakieś urojenia i bardzo poważne problemy
    psychiatryczne.

    Może postanowiłeś się dobrze bawić moim kosztem? No to może pobawmy się
    razem. Tym razem ja się zaczynam rozkręcać.

    Przy okazji zapytam czy już sprzedałeś ten dom po matce? Co zrobiłeś z
    matką? Wykończyłeś ją czy zamknąłeś w przytułku?