    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jaki odkurzacz do mieszkania..
    Date: Tue, 1 May 2012 23:14:19 +0000 (UTC)

    arturs <n...@m...mnie.tu> napisał(a):

    > Witam..
    > w archiwum nie ma za bardzo aktualnego tematu na temat odkurzacza..
    > Nie interesują mnie jakieś rainbowy za parę tysięcy..
    > szukam zwykłego odkurzacza do mieszkania, jest też pies (labrador) więc
    > trochę kłaków jest, nie ma za to dywanów, chodników itp. żona ma alergię
    >
    > na pyłki ale nie na kurz więc nie musi to być jakiś "antyalergiczny" ale
    > jak będzie miał jakiś filtr przyzwoity to się nie obrażę ;).. Acha -
    > mieszkanie około 55m2 więc nie musi być jakieś wielki.. Przeczytałem
    > trochę po sieci ale nie mam w sumie zdania na temat workowy/bez
> [...]
    Kup tani marketowy. Tylko zwróć uwagę czy worki do niego da się kupic i ile
    kosztują. mam marketowy. Działa już trzeci rok. Pasują do niego worki od
    zelmera, trzeba tylko tekturkę przycinać z jednej strony nożyczkami. Pzredtem
    była Cobra zelmera. Pies ją trącał. Wypadająca ciągle zarąbiście ciężka rura.
    Ciężki. Przejechać po swoim kablu nie dawał rady. Cichy był ze trzy miesiące.
    potem warczał jak tani odkurzacz.