  • Data: 2013-01-08 13:49:27
    Temat: Re: Jeszcze o śmieciach
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-08 09:38, 4CX250 pisze:

    > Do biednych nie należę ale nie lubię rozdawać pieniędzy.
    > Dotychczas płacę około 15zł na miesiąc i mam w tym odbiór raz w miesiący
    > 120litrowego pojemnika, który dostarcza mi firma, oraz odbiór raz w
    > miesiącu, segregowanych śmieci w workach, które także dostarcza mi
    > firma.
    No to masz szczęście, że gmina dba.
    U mnie niestety tak nie jest. Brak możliwości odbioru odpadów
    organicznych, brak możliwości odbioru odpadów typu lodówka, meble. Brak
    możliwości oddania szyb i okien z szybami. Ze wszystkim takim kierują
    bezpośrednio na wysypisko, a tam za oddanie lodówki policzyli jedyne
    skromne 70 zł. Lodówka to był zwykły ruski Mińsk 140 litrowy, nie jakaś
    duża. (Aby oddać sprawiedliwość, w 2012 była RAZ taka zbiórka, ale nie
    wszystko brali).
    Stare okna musiałem "zagospodarować" tłukąc szyby na drobne kawałki i
    wyrzucając do pojemnika na odpady komunalne.
    W sąsiedniej gminie nie dość, że mniej płacą, to jeszcze zbierają odpady
    organiczne, za każde 5 worków można sobie odebrać krzaczek, albo drzewko
    do posadzenia. Jest wydzielone miejsce, gdzie raz na dwa miesiące
    stawiają kontenery i można podjechać i wywalić lodówkę, czy fotel.
    Chętnie zapłacę więcej bezpośrednio za śmieci, ale niech zniknie problem
    wywożenia ich do lasu. Za tak wywalone śmieci i tak zapłacimy, tyle, że
    pośrednio.
    Jacek