  • Data: 2023-09-16 18:13:24
    Temat: Re: Klimatyzator na 2 pomije
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 14 Sep 2023 11:36:30 -0700 (PDT), Kris

    > Przecież Ty je użyłeś

    Czuję się w dyskusji z tobą jak z moim 5-letnim synem.
    Serwujesz na poziomie przedszkolaka z grupy żabki.

    > Nie marnuje tylko dzięki energii spełniam jak to napisałeś zachcianki.

    Marnujesz, bo aby spełnić tę "zachciankę" mógłbyś zużyć wielokrotnie
    mniej wody i energii. Ale jesteś ignorantem.

    > Różnica jest taka że robimy to samo(spełniamy zachcianki) tylko ja o tym
    > mówię wprost a Ty udajesz że jesz bułkę przez bibulke nie zauważając
    > wokół okruch i tłustych rąk

    Różnica jest taka, że ja oszczędzam jak tylko mogę, a ty masz
    oszczędzanie w dupie. Marnujesz wodę i energię, do tego zużywasz
    ruski gaz, w związku z tym nijak nie jesteś "eko" -- a to wynika
    wprost z twojej ignorancji. Taka i tylko (i przy okazji AŻ) taka
    jest miedzy nami różnica.

    > To że będziesz agresywny, czy nawet chamski w dyskusji wcale
    > nie będzie oznaczać że Twoją racja jest lepsza od mojej.

    Matematyka świadczy o tym że moja racja jest lepsza.

    > Twoja opinia masz do niej prawo

    Oh, dziękuję za potwierdzenie tej oczywistej oczywistości!

    --
    Pozdor
    Myjk