eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni C w › Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
  • Data: 2023-05-27 20:49:47
    Temat: Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 27.05.2023 o 20:29, FEniks napisał:
    > Jako dziecko spędzałam mnóstwo czasu wśród pól ,łąk, lasów i jezior,
    > praktycznie od wiosny do jesieni, bo rodzice mieli tzw. działkę
    > rekreacyjną nad jeziorem. Nikt tam na łąkach trawy nie kosił, więc
    > raczej nie wychowywałam się w aseptycznych warunkach.

    I wówczas żadnej alergii nie było.

    > U mnie kłopot zaczął narastać odkąd przeprowadziłam się z dużego do
    > jeszcze większego miasta.

    Czyli to nie wrodzona sprawa, tylko nabyta... czyżby życiem w jałowym
    środowisku? Opis przypadku jakby pasuje do mojej chłopskiej tezy.

    Skoro to nie jest wrodzone upośledzenie, to być może proces jest
    odwracalny, ale zapewne wymagałoby to pewnej dozy tolerancji do
    niekoszonych trawniczków.

    Przy czym znów - ja tak naprawdę nic nie wiem, nie jestem żaden doktór.
    Tak sobie tylko wieczorowo piszę.

    Mateusz