eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni C w › Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
  • Data: 2023-05-27 21:12:12
    Temat: Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > I wówczas żadnej alergii nie było.

    Na pewno nie zdiagnozowanej, bo wtedy jeszcze nie diagnozowano takich
    rzeczy. Ale jak teraz sobie przypominam, to dość często chorowałam na
    górne drogi oddechowe właśnie w ciepłym okresie wiosennym, czyli
    maj/czerwiec.

    > Czyli to nie wrodzona sprawa, tylko nabyta... czyżby życiem w jałowym
    > środowisku? Opis przypadku jakby pasuje do mojej chłopskiej tezy.

    Niekoniecznie chodzi o jałowość środowiska, ale - o czym pisałam
    wcześniej - zanieczyszczenie środowiska.

    --

    Ewa