eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni C w › Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
  • Data: 2023-05-28 00:29:26
    Temat: Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 27.05.2023 o 23:26, LordBluzg(R)?? napisał:
    > Oj nieładnie kolego, linka podałem i oczywiście olałeś bo "jesteś
    > mądrzejszy" OK zatem cytat z linka:
    >
    > "Czynnikiem zwiększającym ryzyko alergii i astmy jest też
    ^^^
    Fajnie, ale na pierwszym miejscu autorka wymienia jednak coś innego:
    chlor, penicylinę, mycie rąk, cesarskie cięcie i klimatyzację. Czyli
    poniekąd to, o czym pisałem - życie w aseptycznym środowisku.

    > Ta pewność "mojej racji" przy dostępie do Internetu bywa powalająca
    > czasem :>

    Pomyliłeś mnie z kimś. Ja nie mam absolutnie żadnej pewności w temacie,
    bo o alergiach wiem niewiele, w zasadzie nic. Bo to zupełnie nie mój
    problem. Ot, wysnułem tezę wyciągniętą z kapelusza i wrzuciłem w
    usenet, jasno przy tym zaznaczając że to teza wysoce robocza. Jak się
    okazuje, nie była taka zupełnie nietrafiona.

    Mateusz