eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni C w › Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ Koszenie traw w miastach niszczy powierzchniową retencję wody, wywołując latem efekt miejskiej wyspy ciepła, czyli temperatura powietrza w mieście jest latem nawet o 10 stopni
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszenie traw w miastach to zbrodnia przeciwko ludzkości - według ONZ
    Date: Mon, 29 May 2023 12:05:00 +0200
    <u4r2qb$2e4i3$1@news.icm.edu.pl> <2...@m...lan>
    <u4ti6c$2i6o0$1@news.icm.edu.pl> <2...@m...lan>
    <u4tsjm$15nn7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <2...@m...lan> <u4va54$2l28m$1@news.icm.edu.pl>
    <2...@m...lan> <u51sn9$2pbeu$1@news.icm.edu.pl>

    W dniu 29-05-2023 o 11:53, FEniks pisze:

    > Ciągle odpowiadasz tak, jakby oczywistą i jedyną przyczyną alergii było
    > koszenie tych cholernych trawników. A tak nie jest.
    > Podążając Twoim tokiem rozumowania, równie dobrze ja mogłabym wymagać od
    > reszty ludzkości zaprzestania mycia rąk. To wszystko nie jest takie
    > proste i zero-jedynkowe.
    > Uczulonemu na sierść kota też nie powiesz "kup se pan kota, będzie lepiej".

    Znajoma tak zrobiła.
    Nie dość, że nie było lepiej, to dostała przez to uczulenia na inne
    alergeny, na które wcześniej uczulona nie była.

    Z trawnikami zapewne jest podobnie.
    Już nie mówiąc o tym, że nieskoszone wyglądają po prostu fatalnie.