  • Data: 2011-08-19 11:54:51
    Temat: Re: Krotność wymiany powietrza
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wirusow 6391 (20110819) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    W starej piosence jest tekst " My mamy wszędzie swoich ludzi, połowa smrodzi
    reszta brudzi". Mam mieszkanie prawie 80m2. Zgodnie z przepisami minimalna
    wymiana ma w nim być na poziomie 2. Minimalnie muszę wymienić 155m3 powietrza na
    godzinę. Jak Ty piszesz że ktoś wymienia 8 razy mniej i jest zadowolony.
    Pozwolisz że dalej nie będę pisał kim są ci ludzie.