    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Lampa do projektora
    Date: Tue, 22 Jun 2021 15:45:56 +0200

    W dniu 22.06.2021 o 11:09, Adam pisze:
> [...]
    już ktoś lampę? Macie sprawdzonego sprzedawcę. A tak przy okazji co słychać u
    projektorowców? Zadowoleni jesteście ze swoich projektorów? Mój to Epson EB-U05.
    Jestem bardzo z niego zadowolony.

    > Jaki ekran kupiłeś?
    >
    > Ja czytałem dobre opinie na temat szmaty pod tytułem "Salange ekran" - do
    > znalezienia na AliExpress, przykład:
    >
    > https://pl.aliexpress.com/i/4000095935018.html
    >
    > Nie będę malował ściany, bo nie wiem, jak długo będę tu, gdzie teraz
    > jestem, więc ekran płócienny na rozpórkach w moim przypadku jest lepszy.

    Avtek Cinema Electric 240. Jako jedyny z tych tańszych i mających
    sensowne opinie ma duży pas rozbiegowy (ten czarny, nad częścią
    wizyjną), że jak go na suficie zawieszę i rozwinę, to nie będę musiał
    zadzierać głowy do góry. Bo cała reszta tych rozwijanych, to jest dla
    mnie jakaś farsa, bo jak masz max 30, czasem 40 cm tego pasa górnego dla
    16:9 o szerokości ok. 240 cm to jest szał, a to wychodzi jak dla mnie
    mocno za wysoko i kark by mnie za chwilę bolał. Nie wiem jak ludziom to
    nie przeszkadza.

    A jak masz możliwość, że nie musi to być ekran rozwijany, tylko możesz
    mieć na stałe na ścianie, to polecam ekrany ramowe - czyli czarna rama z
    napiętym materiałem ekranowym w środku. Są de facto najlepsze, bo
    chociażby pozbawione problemów z zawijaniem się krawędzi, co występuje w
    rozwijanych. Dopiero te z napinaczami zwykle są pozbawione tej
    przypadłości, ale rozwijany ekran z napinaczami, to już się gruba kasa robi.

    Pzdr
    --
    /__/_* /