  • Data: 2021-07-25 23:49:11
    Temat: Re: Mądry Polak przed szkodą.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 25 lipca 2021 o 18:04:55 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    cos. Cofam przybocznego. On był Jagiełłą a Jagiełła był jego przybocznym tylko
    złośliwi historycy wszystko spierdolili. Rura ma pomarszczone a ty gładkie. Bo jak
    byś miał trochę pomarszczone to z podstawówki bys zapamiętał że kamień to sie
    wydziela z wody jak ta jest bardzo gorąca. Tak pod wrzenie z temperaturą podchodzi.
    Jeśli coś jest w rurze to osady a nie kamień. Rura pękła za wodomierzem czy przed,
    tam gdzie zawór elektromagnetyczny założyłeś? Fajna ksywkę dałeś swojemu klonowi. W
    swobodnym tłumaczeniu "mały chujek". No tak, większy od ciebie nawet twój klon być
    nie może. Paaaaaa.
    > Dziękuję ci zenuś, za to, że wygrałem zakład z kumplami. Założyłem się z
    > nimi, że jako pierwszy na ten post odpowie mały chujek zenuś i wygrałem.
    >
    > Na ciebie i na twoją głupotę zawsze można liczyć. Dzisiaj się bawię i
    > wyjątkowo piję twoje zdrowie :)
    Ty nie masz kumpli. A to że dzisiaj pijesz wierzę. To jedna z niewielu czynności
    która ci dobrze wychodzi. Pewno pijesz tak często że łatwiej określić kiedy nie
    pijesz.