  • 11. Data: 2022-05-21 12:02:31
    Temat: Re: Majowe prace budowlane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 21 maja 2022 o 09:50:19 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
    > Tak daleko szukać nie ma potrzeby. Ja proponuję minutę ciszy dla tych
    > milionów (miliardów?) biednych myszy i myszarek tępionych w domach i
    > obejściach. Czasem zresztą z wielkim okrucieństwem, bo za pomocą kotów
    > - ci, jak wiadomo, myszy zjadają rzadko, wolą je powolutku zakatować a
    > potem zostawić rozbebeszone. A taka mysz przecież w niczym nie jest
    > gorsza od lisa, borsuka czy innego dzika.
    >
    > A właśnie, w temacie lisów - uprzejmie donoszę, że w tym roku
    > uchwyciłem lisów w liczbie zero. Wilki skutecznie wymordowały wszelkie
> [...]
    Nie zabiłeś bo nie miałeś okazji. Jak byś miał to bys zabił.

  • 12. Data: 2022-05-21 12:09:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 21 maja 2022 o 00:58:56 UTC+2 nadir napisał(a):
    > A mordowanie dzików, żeby nie zarażały trzody chlewnej świńską wersją
    > COVID-a jest OK?
    No własne co sądzisz na temat mordowania dzików. Albo zastrzelenie zubra co poszedl
    do faszystów i go zastrzelili podobało ci się? Pewna pani miała w Polsce szopa
    pracza. Pilnowała go bardzo bo to sprytne zwierzaki. Ale nie upilnowała. Całkowicie
    oswojony i udomowiony poszedł z ciekawości do sąsiadów. A ci go szpadlem zajebali. To
    takie Mateuszki były. Chłop żywemu nie przepuści. Jaka się żywe napatoczy nie pożyje
    se ajusci.

  • 13. Data: 2022-05-21 12:33:19
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W piątek, 20.05.2022 o 18:04, Mateusz Viste napisał:

    > A nieco wcześniej wilk połakomił się na jedną z dziewcząt.

    Sodomite arieti lupus est.

    --
    Collie

  • 14. Data: 2022-05-21 13:24:30
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 20.05.2022 14:07, Mateusz Viste wrote:
    > Byłem rano z krótką wizytą u rodziny, prowadzili akurat intensywne
    > prace, korzystając z dopisującej pogody. Jakiś magazyn czy coś, system
    > 100% gospodarczy.
    >
    > To, co stawiają jest nie do końca proste, o BHP też najwyraźniej nie
    > słyszeli (praca na wysokości, do góry nogami, bez rusztowań, przy
    > dzieciach...), ale robota idzie błyskawicznie i wygląda naprawdę
    > solidnie.
    >
    > Pstryknąłem dwa zdjęcia. Zamieszczam poniżej, bo pasują chyba idealnie
> [...]

    i jeszcze nikt nie napisał, że zamało ocieplenia, a przez te dziury
    będzie wiało, a tak w ogóle to nie trzyma pionu (co najwyżej poziom)???!!!

    Lukasz

  • 15. Data: 2022-05-21 14:06:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    > No własne co sądzisz na temat mordowania dzików.

    To samo co w temacie mordowania świń, kur, czy chociażby karpia na
    święta. No ale jestem na szczycie drabiny pokarmowej, na dodatek jestem
    częściowym mięsożercą. Jednak podobnie jak Ty brzydzę się zabijaniem i
    dlatego zdaję się na Mateusza oraz jemu podobnych żebym mógł sobie z
    czystym sumieniem popierdolić w internetach.

    > Albo zastrzelenie zubra co poszedl do faszystów i go zastrzelili podobało ci się?

    Ooo, to mi się bardzo nie podobało, byłem nawet emocjonalnie
    roztrzęsiony i mocno związany z tą sprawą. To było jakieś 5 kilometrów
    od mojego domu, cały powiat i okolica tym żyły. Ale nie dlatego że jakiś
    faszysta zajebał NASZEGO, polskiego żubra, a dlatego że żubry są pod
    ochroną i szkody jakiejś specjalnej nie wyrządzają.
    Przyznaję, że śmierć tego żubra była bezsensowna i niepotrzebna, do
    teraz nie mogę pojąć dlaczego jeszcze nie wypowiedzieliśmy Niemcom wojny
    z tego powodu. Zadośćuczynienia czy odszkodowania też od Niemców nie
    otrzymaliśmy. To się faktycznie w pale nie mieści.

    > To takie
    > Mateuszki były. Chłop żywemu nie przepuści. Jaka się żywe napatoczy
    > nie pożyje se ajusci.

    Przerzuciłeś się na wegetarianizm czy jesteś jednym z tym mieszczuchów
    co to uważają, że mleko, jaja i mięso biorą się z lodówki w Lidlu, Żabce
    czy innej Biedronce?

  • 16. Data: 2022-05-21 14:11:56
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2022-05-21 o 12:24 +0100, ddddddddddddd napisał:
    > i jeszcze nikt nie napisał, że zamało ocieplenia, a przez te dziury
    > będzie wiało, a tak w ogóle to nie trzyma pionu (co najwyżej
    > poziom)???!!!

    Uprzedzałem, że to budowlana patologia.

    Jeśli o ocieplenie idzie, to tu akurat bardziej do mnie pretensje, bo
    sam lokal należy do mnie, odnajmuję go tej wielodzietnej rodzinie, a
    oni sobie tam w środku urządzają i remontują jak im się podoba.
    Ocieplenia tam faktycznie nie ma żadnego (nie licząc samych ścian), i
    zupełnie możliwe, że tu i ówdzie lekko podwiewa... No ale nie biorę
    drogo, a rodzina nie narzeka więc chyba zadowoleni.

    Mateusz

  • 17. Data: 2022-05-21 15:21:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 21 maja 2022 o 14:06:41 UTC+2 nadir napisał(a):
> [...]
    > Przerzuciłeś się na wegetarianizm czy jesteś jednym z tym mieszczuchów
    > co to uważają, że mleko, jaja i mięso biorą się z lodówki w Lidlu, Żabce
    Żałosny jesteś jak stare sprane damskie majtki.

  • 18. Data: 2022-05-21 17:02:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie zabiłeś bo nie miałeś okazji. Jak byś miał to bys zabił.

    Aty zabijasz bakterie, jak myjesz rence. Robisz to z premedytacją. Wiele
    bakterii jest potrzebnych, bo tworzą symbiozę i są nawet pokarmem dla
    mikroorganizmów. Rośliny też zabijasz bo je zjadasz a wcale nie musisz.
    Możesz źreć syntetyczne żarcie albo sery jakieś albo jakieś ścierwo co
    samo zdechło.
    Ty wolisz jednak posłużyć się czyimiś rencami, żeby mordował za ciebie
    jakieś kurczaki, krowy, świnie a na dodatek zjadasz jaja i nie pozwalasz
    tym kurczakom się narodzić. Muchy czy komary zabijasz z premedytacją a
    mógłbyś łapać i karmić nimi kaczki w parku albo ryby w stawie. Ja jakbym
    miał zamordować małego lisa to bym go zabił a ścierwo dał na pożarcie
    głodnym, innym stworom i wcale inaczej byto nie wyglondało :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 19. Data: 2022-05-21 18:42:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 21 maja 2022 o 17:03:13 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > miał zamordować małego lisa to bym go zabił a ścierwo dał na pożarcie
    > głodnym, innym stworom i wcale inaczej byto nie wyglondało :]

    Bo ty cham ze wsi jesteś. Chłop żywemu nie przepuści.

  • 20. Data: 2022-05-21 20:54:02
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > od mojego domu, cały powiat i okolica tym żyły. Ale nie dlatego że jakiś
    > faszysta zajebał NASZEGO, polskiego żubra, a dlatego że żubry są pod

    Nie trzeba faszysty.
    Idiota zastrzelił żubra ktöry po mojej łące łaził.
    Córka mu ponad setkę fotek zrobiła zanim poszedł kilkanaście km dalej i na idiotów
    trafil.