  • Data: 2016-07-12 18:56:21
    Temat: Re: Mieć komin czy nie mieć komina oto jest pytanie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 12 Jul 2016 09:37:23 -0700 (PDT), w...@g...com

    > Dlaczego ? Właśnie chciałem zakończyć dyskusję o pompach ciepła oddając
    > rację czytelnikom. Niech każdy sam się przekona na własnym 'podwórku'.

    Przede wszystkim trzeba zrobić OZC dla SWOJEGO domu.

    A ty po raz kolejny brednie piszesz i ŹLE doradzasz działając tym samym na
    szkodę czytającego to inwestora. Nie ma się co przekonywać na innych,
    szczególnie jeśli zrobili to *źle*, jak Twoi sąsiedzi (choć nadal uważam,
    że zmyślasz i to są tylko twoje urojenia).

    > Nie obawiaj się, daj ludziom szansę - a zobaczysz jak Polacy się rzucą
    > na pół-darmowe pompy i jeszcze zatęsknimy wszyscy za kominami, których
    > już zabraknie w naszym krajobrazie. Daj ludziom szansę!

    No cóż, nie da się zaprzeczyć że pompy są w cenie węglo"eko"smroda, do tego
    nie trują inwestora i jego rodziny, nie trzeba się nimi opiekować,
    obsługiwać, czyścić. Same zalety i na szczęscie większość jednak instaluje
    pompy, względnie bufor na prąd, ew. kable.

    Ja jestem spokojny o ludzi, pod warunkiem że znikną takie mózgo-trzepy jak
    ty, bo jak obseruję ostatnio fora to niewielu jest takich, co się decydują
    na inne rozwiązanie niż grzanie prądem. W związku z tym kominy idą w
    niepamięć i nikt za tymi trutkami na ludzi tęsknić nie będzie.

    --
    Pozdor
    Myjk