  • Data: 2016-07-12 19:09:46
    Temat: Re: Mieć komin czy nie mieć komina oto jest pytanie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 12 Jul 2016 09:53:02 -0700 (PDT), w...@g...com

    > Ja się cieszę (na serio), bo powtórzę po raz setny - komfort,
    > bezobsługowość i parę innych cech bezkonkurencyjne.
    > Tylko te ceny :(

    Cena PC się zwraca najdalej po 6 latach, niezależnie od dostępnej
    alternatywy. Tylko w przypadku domów z zapotrzebowaniem <6-7MWh (czyli małe
    domy energooszczędne, pasywniaki), przestaje się opłacać PC i lepiej
    instalować czysty prąd, ew. zainstalować jakąś niszową, tanią PC.

    > W mojej mieścinie (na wschód od Wawy - parę tys. ludzi) słyszałem o 3
    > pompach ciepła (w tym sąsiada). W samej Wawie i przytulonych do niej
    > miejscowościach - pewnie też mało - bo jest gaz.

    Cóż, powoli ludzie zaczynają wychodzić z ciemnogrodu. Im bardziej zabita
    dechami wiocha, tym niestety wolniej -- w końcu tam się głównie na sąsiadów
    oglądają zamiast myśleć samodzielnie -- ale progres jednak jest. Czasem
    jednak zdarzają się wyjątkowo oporne na wiedzę jednostki. :P

    --
    Pozdor
    Myjk