  • Data: 2023-02-03 07:36:04
    Temat: Re: Mieszkania po 1000 za metr
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/02/2023 15:38, Zenek Kapelinder wrote:
    > Sądziłem że dopiero za kilka lat a już są po tysiąc.
    > https://nto.pl/oto-najtansze-mieszkania-na-opolszczy
    znie-kawalerki-i-wieksze-lokale-do-remontu-lokale-w-
    regionie-tanieja-ale-czy-to-sa-okazje/ga/c9-17249159
    /zd/64501313
    > Tak wiem. Lokalizacja do dupy bo nie Kraków. Wszystkie do remontu chociaż niektóre
    w stanie do wprowadzenia od zaraz. Pewnie w zeszłym roku właściciele sądzili że
    odziedziczone mieszkania warte są majątek skoro po 10000 za metr były ogłoszenia. Czy
    dalej są tacy co nie wierzą w ogromną przecenę nieruchomości?

    Mam rodzinę w opolskim. Szwagier kupił tam dom ze stodołą i działką 40a
    za 20.000zł (do remontu, ale też do zamieszkania), podczas gdy tam gdzie
    mieszkałem za dom trzeba było zapłacić 20x tyle. Teraz pewnie w obydwu
    miejscach ceny są x2/x3 (a może na 'zadupiach'* wzrosły x5 czy więcej,
    więc mają z czego spadać) i tak - na takich 'zadupiach' ceny spadną
    szybciej.
    Nadal czekam na takie ceny w Krakowie ;)

    *-nie mam zamiaru nikogo obrażać, sam wychowałem się na zadupiu i wolę
    to niż miasta