  • Data: 2023-02-04 09:22:05
    Temat: Re: Mieszkania po 1000 za metr
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-03 o 21:18, Kris pisze:
> [...]
    nieczynnej id lat lini kolejowej oraz rozbudowa drogi itp.

    > Na dzisiaj tam tak zwanej komunikacji "publicznej" nie ma.
    > Prywatny bus 3 razy dziennie.
    > A ma być:
    > Linia kolejowa: do Trójmiasta ok 1 godz/ lotnisko,
    > elektrownia.- dojazd ok kilkanaście minut( miejsca pracy itp)
    > Droga normalna do elektrownii/ Trójmiasta. Trasy kaszubskiej i w drugą stronę.
    > To była miejscowość zapomniana przez rządzących a teraz mają szansę na pociąg,
    normalna drogę,( komunikacja publiczna) miejsca pracy itp

    No ale to chyba ci zdesperowani będą się decydować, bo kto chciałby
    mieszkać w pobliżu elektrowni (jakiejkolwiek) czy też kto chciałby
    mieszkać w pobliżu lotniska?
    Każda potwora znajdzie swego amatora.
    Chodziło mi o taki aspekt wpływu na rynek.
    I w ogóle nie jestem pewny czy takie inwestycje podniosą ceny ceny
    nieruchomości tam
    czy je obniżą? Krótkoterminwo na czas budowy pewnie tak, potem to już
    zależy.

    Gdybym miał do wyboru tanie mieszkanie, bo w pobliżu stacji przeładunkowej,
    fermy drobiu, lotniska, spalarni śmieci itp za to z pełną infrastrukturą
    (rozbudowane drogi, komunikacja, miejsca pracy)
    to jednak wybrałbym tanie na terenie atrakcyjnym z innych powodów.
    Na przykład spokój, cisza i bliskość natury.