  • Data: 2023-02-04 10:01:55
    Temat: Re: Mieszkania po 1000 za metr
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 4 lutego 2023 o 09:22:40 UTC+1 cef napisał(a):
    > itp
    > No ale to chyba ci zdesperowani będą się decydować, bo kto chciałby
    > mieszkać w pobliżu elektrowni (jakiejkolwiek) czy też kto chciałby
    > mieszkać w pobliżu lotniska?

    Z miejscowości o której pisze do elektrowni będzie ponad 30 km
    > Każda potwora znajdzie swego amatora.
    > Chodziło mi o taki aspekt wpływu na rynek.
    > I w ogóle nie jestem pewny czy takie inwestycje podniosą ceny ceny
    > nieruchomości tam
    > czy je obniżą? Krótkoterminwo na czas budowy pewnie tak, potem to już
    > zależy.

    Teraz z tej miejscowości aby dojechać do pracy, dzieciaka do szkoły dowieźć trzeba
    mieć auto.
    Linię kolejową zamknęli tam lata temu, połączenia autobusowe polikwidowane.
    Jak uruchomią linię kolejową to pomijając elektrownia będzie można dojechać do innych
    miejscowości. Np do Trójmiasta w czasie poniżej 1godz, do najbliższego powiatowego
    miasta w kilkanaście minut
    Dodatkowo nowa droga z tej miejscowości do s6/trasy kaszubskiej.

    > to jednak wybrałbym tanie na terenie atrakcyjnym z innych powodów.
    > Na przykład spokój, cisza i bliskość natury.
    I dokładnie tak tam jest.
    Problemem było odcięcie od świata
    Stacja kolejowa oraz droga ten problem likwiduje