  • Data: 2023-02-03 22:23:00
    Temat: Re: Mieszkania po 1000 za metr
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 3 lutego 2023 o 10:07:15 UTC+1 Kris napisał(a):

    > Mam mieszkanie w takim bloku.
    > Kupione za śmieszne pieniądze jakiś czas temu.
    > Wynajmuje za dość niewielkie dość pieniądze ale nominalnie już się zwrócił zakup
    > Teraz akurat mam farta bo ceny tam zaczęły znacząco rosnac i jest spoooro większe
    zainteresowanie zakupem mieszkań w tamtej okolicy
    > Dlatego że w pobliżu ma być budowana elektrownia jądrowa i są plany odbudowy
    nieczynnej id lat lini kolejowej oraz rozbudowa drogi itp.
    Coś nawijasz makaron na uszy. Pan Internet twierdzi że elektrownia będzie w
    Choczewie. Znaczy się obok. Choczewo to dziura zabita dechami. To wiocha w której
    mieszka 1300 ludzi i na bagnach za wioska diabeł chujem wodę pije. Na stałe po
    wybudowaniu ma w elektrowni pracowach chyba 2000 ludzi a budować ja ma od 10 do 15
    tysięcy pracowników. Akurat ci co na stałe tam będą pracowali rzuca się na dwa bloki
    jakie zostały po PGRze. Dla nich powstaną nowe osiedla. Dostaną od elektrowni jakieś
    super kredyty za które zbudują im ładne domy. Dla robotników czasowych zostaną
    zbudowane hotele robotnicze. Bo oni jak rano wstaną to mają iść na stołówkę na
    śniadanie i do pracy a nie jechać pół godziny zatłoczonym autobusem. Robotnik ma się
    w pracy zmęczyć a nie w czasie kiedy będzie do niej jechał.