  • Data: 2013-02-15 22:28:55
    Temat: Re: Modernizacja starego układu co.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 15 lutego 2013 13:12:05 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Coniektórzy juz mysla o montazu fixów zamiast otwieranych okien

    > Była niedawno dyskusja i tak korzystnie to nie wychodzi

    > Częste mycie skraca życie- skóra się ściera człowiek umiera;)

    > Zamiast drzwi jakas sluza powietrzna bo otwarcie drezwi to utrata ciepła i
    zaburzenie pracy went mech- klamka w drzwiach to mostek termiczny.

    > Już ktos tu pisał o odzyskiwaniu ciepła z wody po kapieli a przeciez można sikac do
    wanny jak już bedzie ten odzysk ciepła z wanny odpalony.

    > Palic w kominku mozna zawsze dodatkowa energia

    > G...ó można suszyć i palic nim w kominku

    > Telewizor dogrrzewa pomieszczenia

    > I w wolnym czasie możemy rozmyślac co jeszcze zlikwidowac

    > Co masz zrobic jutro zrób pojutrze będziesz miał dwa dni wolnego.
    >

    > Tu faktycznie już coniektórzy miewaja dziwne pomysły odnośnie oszczedności,
    grubości izolacji i mostków termicznych ale poczytaj grupe pl.biznes.banki- tam sa
    tzw "wisniobiorcy"- ktorzy bardzo dziwne rzeczy robia aby dostac od banku drobny
    gadzet czy kilka zł.

    Nie dziwne pomysły tylko pierdolca. Klamka mostkiem cieplnym, wkręt też. Ciekawe czy
    to się leczyć daje?