  • Data: 2013-02-27 13:47:25
    Temat: Re: Modernizacja starego układu co.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:b2757c4c-4ee2-40d9-8cb5-e1ad61148cc8@go
    oglegroups.com...

    > Racja ale tylko w przypadku gdy singiel dwa dni jest w domu a potem go nie
    > ma dwa tygodnie. I tak przez całą zimę. Obstawiam że takich ludzi będzie
    > mniej niż 0,01%.
    > Reszta grzeje całą zimę bez przerwy.

    Dlaczego singiel? Mam 5 osobową rodzinę, na narty wprawdzie na tydzień
    ostatnimi laty nie jeżdżę, ale i tak rzadko spędzamy weekend w domu. Zwykle
    albo nas nie ma od piątku do niedzieli, albo chociaż na samą niedzielę
    gdzieś wybywamy. Liczyłem kiedyś oszczędność. Przy takiej pogodzie jak teraz
    wyłączenie ogrzewania na jeden dzień daje kilka zł. Niby niewiele, ale
    zawsze to litr paliwa więcej na kolejny wyjazd, albo można dzieciom lizaki
    kupić.

    Pozdrawiam
    Ergie