  • Data: 2022-10-07 23:07:09
    Temat: Re: Mógłbym napisać " a nie mówiłem"
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 7 października 2022 o 18:00:24 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > 3,3
    >
    > TG
    Nie doczytalem że 3,3. Duży zbieg okoliczności w państwie w którym 53% rodzin ma
    jedno dziecko, 35 % dwójkę a 11 trójkę i więcej. Nie stało gaszą się do stu bo po
    przecinku mi się nie chciało pisać. Województwo podasz? Chociaż nie musisz .
    Znajdziesz że w podkarpackim rodzin 2:3+ jest najwięcej to na bank jesteś z
    podkarpackiego. Są jeszcze małżeństwa bezdzietne. Dane z 2019 roku.rodzin z dziećmi
    jest 5 475 tysięcy a bezdzietnych 2 699 tysięcy. Statystyka to dział matematyki
    zajmujący się opisywaniem świata na podstawie maksymalnie dużej ilości przypadków.
    Nie zajmuje się pojedynczymi sprawami. Że statystyki wychodzi że jeśli masz swoje
    rodzeństwa to razem macie czworo dzieci.