  • Data: 2019-07-25 21:49:24
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, July 25, 2019 at 3:14:43 PM UTC+2, Mateusz Viste wrote:

    > Mam Nivę. Pełnoletnią, Euro-2. Fakt, tu i ówdzie zdarzy się że coś
    > kapnie, tryśnie lub odpadnie, a przy przyspieszaniu bywa że z rury zadymi
    > lub zabłyśnie. Silnik pali między 15 a 25l/100 w zależności od humoru.
    > Robię nią jakieś 1000 km rocznie - głównie jazda do lasu, zwożenie
    > drewna, sianokosy, wywózka śmieci, przewóz owiec, sporadyczne większe
    > zakupy, wyciąganie innych pojazdów z zimowych zasp itp. Mam wywalić na
    > złom i kupić Jimnyego lub innego (za przeproszeniem) Outlandera? Mam
    > spore wątpliwości, że to miałoby ekologiczny sens.

    Taki praktycznie stojacy pojazd problemem nie jest. Gdybyma ja mial wymyslac warunki
    dofinansowania to chcialbym, zeby taki pojazdy oplacalo sie wymienic na jakes male
    typu fiat 500. Ty bys nie wymienil, bo Ci potrzebny duzy, ale pewnie jest jakas czesc
    ludzi, ktorzy maja duze, stare pojazdy, a w sumie uzywaja do wyjazdow na zakupy... Do
    stwozenia takiego programu potrzeba oczywiscie sporo danych (ktorych nie posiadam).
    Musi sie oplacac wymienic stare + zablokowac opcje kombinacji typu kupie wypasiona
    fure a rzad/spoleczenstwo mi ja dofinansuje ;)