  • Data: 2019-07-25 21:36:11
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, July 25, 2019 at 5:22:37 PM UTC+2, Myjk wrote:

    > Po trzecie
    > większość posiada, albo będzie posiadać, do EV (ja) panele PV. Pewnie bym
    > już zamontował do już posiadanego (PH)EVa gdyby ceny były bardziej normalne
    > a niewątpliwie gdyby były większe dotacje (choć u nas jak to zwykle bywa
    > dotacje trafiają do banków albo kieszeni firm usługowych które po
    > polakowemu tak kreują ceny żeby się raptem opłacało u nich kupićby jak
    > najbardziej wyssać kieszeń).

    Biorac pod uwage, ze elekryki maja sens glownie w miescie, gdzie jednak znaczaca
    wiekszosc mieszka w blokach, to o panalach PV moga tylko pomarzyc, nawet z ladowaniem
    jest problem...

    A wszelkie dotacje, "bezplatne" uslugi jak juz od dawna wiadomo dotuja glownie
    "bogatych", tzn. w praktyce oni maja z tego najwiekszy zysk... Wystarczy poczytac
    chocby nobliste (z czasow, gdy da ta ngroda jeszcze jakas renome miala) Miltona
    Friedmana...