  • Data: 2019-07-25 20:07:25
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 lipca 2019 09:38:24 UTC-5 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 25 Jul 2019 06:23:04 -0700 (PDT), Budyń

    > Jak zajumania, skoro trafiło to do ZUSu? Przecież tego nie trafoło
    > prywatnie do kieszeni tych którzy tę ustawę uchwalili, tylko do ludzi.
    > Przytocz ile jeszcze tych pieniedzy "zajumano" i zestaw to z miliardzikiem
    > skradzionym ludziom na rzecz sieczki w TVPiS. Inna kwestia, że ja nie
    > sugerowałem że syf na rynku się zrobił po rzadach pisu -- to sobie
    > oczywiście sam dopisałeś.

    Ale jak trafilo?
    Przeciez tej czesci kasy nie bylo juz.

    kowalski placil zus-> polowa szla do OFE-> polowa tej polowy szla w obligacje->kasa z
    obligacji poszla na stadiony autostrady, osmiorniczki, rydzyka.

    Na tym sie przeplyw kasy skonczyl.
    Nie ma.
    Zeby poszlo w druga strone to trzeba bylo za starych czasow:
    kowalski i nowak placi PIT/VAT/Akcyze/cotamjeszcze->Urzad skarbowy-> budzet->obsluga
    dlugu->wykup obligacji->OFE->zus->emerytura kowalskiego

    A teraz jest tak:
    Nowak placi zus plus PIT/VAT/Akcyze/cotamjeszcze a kowalski placi
    PIT/VAT/Akcyze/cotamjeszcze->Kowalski dostaje emeryture.

    Zapisy w zus po przesunieciu kasy z OFE to sa wirtualne pieniadze. Fikcja.

    Rajt?