eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-08 14:52:07
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Tue, 08 Jan 2013 13:50:46 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > Moi rodzice jak i milniony innych, nic nie odkładali a mieszkanie w 1975
    > roku dostali za darmo, jako mieszkanie lokatorskie

    czyli nie dostali mieszkania a prawo mieszkania odwoływalne w dowolnym
    momencie

    > mimo że mój ojciec
    > był anty do ówczesnego systemu. Po prostu Dyrektor zakładu wezwał i
    > wręczył przydział. W czynszu spłacali (jak miliony innych) wkład i pod
    > koniec lat 80 gdy spłacili całość dostali szansę wykupienia za jakieś
    > już nie duże pieniądze na własność.

    czyli właściciel dostał polecenie oddania za grosze swojej własności, za
    którą juz raz jako obywatele zapłaciliśmy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?