    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT]Re: Nowe robale w domu
    Date: Wed, 21 Jul 2021 18:11:54 +0200
    <20210720094653.0d8a089e@mateusz>
    <60f6f9ea$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <20210720203334.72bf5966@mateusz>
    <o...@d...nat.stargardszczecinski.vectranet.pl>
    <20210720223430.70444944@mateusz>
    <o...@d...nat.stargardszczecinski.vectranet.pl>
    <20210721091936.72dd6069@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20210721123100.5141b361@mateusz>
    <60f823e2$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <20210721160739.263ffede@mateusz>
    <60f83ff9$0$545$65785112@news.neostrada.pl>

    2021-07-21 o 17:40 +0200, FEniks napisał:
    > Odczuwasz potrzebę bycia akceptowanym przez wszystkich?

    Nie, ale również nie odczuwam potrzeby generowania zbędnych spięć.

    > Nie wiem, jak ludzie reagują. Ale jeśli komuś wydaje się, że potrafi
    > dać idealne rozwiązanie tego dylematu, to raczej nie zrozumiał
    > swojego miejsca na świecie.

    Nie przypominam sobie, by ktokolwiek mi sugerował rozwiązania, spotykam
    się raczej z mało konstruktywną krytyką.

    > Czyli chyba Ty nie zrozumiałeś tego miejsca, jeśli tak to widzisz...

    Kolejny raz powtarzam, że to nie mój punkt widzenia. Mój punkt widzenia
    jest wysoce subiektywny.

    > Neutralność bilansu? Co to niby za twór?

    Należałoby zapytać o to tych, którzy stają w obronie każdego żywego
    stworzenia. Gdy następnym razem spotkam takiego, to go zapytam.

    > Z całego miotu (tak się mówi w przypadku owiec?) przetrwałoby kilka i
    > już.

    Wielkość miotu w przypadku tych owiec wynosi przeważnie jeden. W lutym
    tego roku zdarzyły się bliźnięta, zaniosłem je czym prędzej do owczarni,
    by nie marzły w śniegu - dobrze się złożyło, że urodziły się późnym
    popołudniem. Następnego dnia rano już ich nie było, więc ta teoria jest
    taka sobie.

    Mateusz