  • Data: 2023-02-02 06:22:32
    Temat: Re: Ocieplenie RKS-ów
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-02-2023 o 19:54, Janusz pisze:
    > Nie mam rolet to i kształtki mnie nie interesują,

    A prośba była do tych co coś wiedzą w temacie....

    poza tym wątpię aby
    > były takie na rynku, pewnie producent kaset/skrzynek sam sobie robi
    > dedykowane dla siebie.

    Albo po prostu uznał że to zbędne.
    Inaczej dałby od razu z ociepleniem.

    Trzeba poszukać, popytać u producenta, może
    > gdzieś w skrzynce jest nazwa.

    Skrzynki są sprzed 20 lat.
    Nie sądzę, żeby teraz było produkowane coś specjalnie do tamtego modelu.
    Zwłaszcza że nawet nie wiem co to jest de facto.