  • Data: 2020-11-23 12:20:29
    Temat: Re: Ocieplenie dachu
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 23 listopada 2020 o 12:07:44 UTC+1 collie napisał(a):

    > Jeśli nie mamy zamiaru robić na poddaszu pomieszczeń mieszkalnych,
    > to ocieplanie dachu jest głupotą. Zdecydowanie lepsze, tańsze
    > i praktyczniejsze jest w tym przypadku ocieplenie stropu.

    Dokładnie, sam tak mam zrobione

    > A jeśli
    > ocieplamy strop, to tak, by można było ze strychu korzystać - czyli
    > żadnej wełny, czy celulozy-srozy. Tylko styropian, lub pianka.

    Tu już się nie bardzo zgodzę, mam z wełny i jest OK. Na wełnie folia i na tym deski.
    Nic się nie pyli..., a styropian trudniej się układa...
    Jak robiłem ~20 lat temu to (raczej?) pianki nie było, albo b. droga, bo nie brałem
    pod uwagę, dzisiaj pewnie bym dawał pianę.

    > Oczywiście mówiąc o strychu i chodzeniu po stropie mam na myśli dom,
    > a nie szopę z podwieszonymi płytami k-g zamiast stropu.

    ;) stropu żelbetowego nie mam, bo i po co na górze? Między krokwiami poziome belki,
    na nich deski, pod podwieszany sufit, w środku wełna...