    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Date: Thu, 25 Jun 2020 10:42:29 +0200

    Dnia Thu, 25 Jun 2020 01:19:54 -0700 (PDT), budynPL napisał(a):

    > nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale usenet zasadniczo to umarł. Z miliona serwerów
    zostały jakies pojedyńcze. Gdy używany przeze mnie serwer odmówił współpracy, qurcze
    to juz z 8 lat temu, to szukałem innych. Ale były z tym kłopoty, z mojej sieci nie
    chcialy mnie wpuszczać. To się przesiadłem na gugla i się przyzwycziłem. Ma jedną
    zaletę której nie ma czytnik - siadam do dowolnego kompa i jestem.
    > No i dzieki temu ze sporo ludzi pisze przez gugla to cokolwiek tu sie jeszcze
    dziaje, bez tego miałbyś znakomity czytnik grup i ani jednego posta przez całe
    miesiące.

    Powinienem cię olać jak każdego kto pisze z gugla ale inni czytają też
    więc przypomnienie się przyda. Nieprawdą jest jakoby usenet umarł. Są
    gruby, zwłaszcza branżowe, które trzymają formę. Ale rzeczywiście,
    obserwujemy zalew matołów którzy inteligencją nie sięgają poza obsługę
    przeglądarki z którą zresztą utożsamiają cały internet. Właśnie dlatego
    by do reszty zalewowi się nie poddać, mobilizuję ludzi by zachowywali
    się na newsach właściwie. I nieprawdą jest jakoby newsy zaczęły świecić
    pustkami gdyby zniknęli ludzie piszący z googla. Tak się dziwnie składa
    że z racji niewielkiej inteligencji ich posty nic nie wnoszą, więc żadna
    strata a jaka oszczędność czasu gdy nie musielibyśmy odsiewać tych plew
    :)
    I też mi argument - piszę jak piszę bo mi wygodnie a reszta niech się
    buja. Zdecyduj teraz do której części usenetu chcesz należeć - do
    góglowców czy tradycjonalistów.
    --
    Jacek
    I hate haters.