  • Data: 2010-03-07 15:05:41
    Temat: Re: Odkamieniacz do ekspresu kawy
    Od: "Cezar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hn0caj$a38$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście że zgodnie z instrukcją :) i mimo tego ciągle świeci się
    > znaczek że mam odkamienić ... :) poza tym już parę razy zaświecił mi się
    > błąd ekspresu (error 9 chyba) no cóż może jeszcze parę razy powtórzę
    > procedurę z kwaskiem bo taniej niż za buteleczki firmowe :)
    Jeżeli ci sie nadal świeci kontrolka to jest to jakiś błąd w ekspresie.
    Ekspres nie kontroluje stanu zakamieniania tylko ma wpisane w programie że
    po ustawieniu na x,y,z twardości wody i w zależności czy masz zainstalowany
    filtr w zbiorniku to odkamienianie należy wykonać po x,y,z cyklach. Przy
    czym cykle pary są liczone jako 25 cykli kawy a cykle wody jako 10 cykli
    kawy. Reset tej sygnalizacji robisz poprzez włączenie funkcji odkamieniania
    lub czyszczenia. W sprawnym ekspresie nawet jak przepuścisz sama wodę
    poprzez program odkamieniania to tez ci zgaśnie lampka kontrolna. W twoim
    wypadku pozostaje serwis jeżeli tak jak piszesz cała procedura odkamieniania
    została przeprowadzona prawidłowo.

    Cezar