    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrodzenie raz jeszcze. Kwestie formalne.
    Date: Fri, 23 Jul 2021 16:36:46 +0200

    On 2021-07-23 16:11, Kris wrote:
    > Czyli nie tylko w granicy działki ale na całym "froncie" działki

    Ok, to ułamkowo ;)

    Czy w połowie działki mogę? To by była już środkowa część ;)

    W 1/3+ od frontu? Kombinuję że też bo to moment kiedy kończy się część
    frontowa a zaczyna środkowa.

    Próbowałem się dowiedzieć w gminie jak to interpretować, ale niewiążąco
    dowiedziałem się na dziś to kompletnie martwe prawo (i to akurat widać),
    ale też nie chciałbym przerabiać tego za parę lat jak się trafi ktoś kto
    zechce je ożywić.

    I tak, znam ten tekst: "- (...) Jak Niemcowi powiesz "zakazane", to znaczy
    "zakazane". Jak Ruskiemu to powiesz - to samo. Spróbuj powiedzieć to
    Polakowi. "Zakazane" to są dla niego od razu trzy możliwości: częściowo
    zakazane i trzeba ściemniać, zakazane, ale nie do końca, tak jakby
    zakazane i niezakazane jednocześnie. I najprostsza możliwość. Zakazane?
    Aha, to znaczy nikt nic nie wie i rób, co chcesz."