  • Data: 2021-07-23 23:42:03
    Temat: Re: Ogrodzenie raz jeszcze. Kwestie formalne.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 23 lipca 2021 o 20:02:21 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    ubeków bo nie jesteś mnie w stanie obrazić. Byle kto mnie nie może obrazić. Nigdy też
    tak jak ty nie sralem na innych grupach że niedobry jesteś. To ty latales jak byś
    miał wściekliznę i wyzywałes mnie na innych grupach, co olewalem ciepłym moczem.
    Właśnie pokazałeś jaki jesteś debil. Określiłem cię jako fachowca i poradziłem żeby
    poczekać aż odpowiesz. A ty sam sobie laurkę napisałeś.
    > Musiałeś mieć bardzo trudne dzieciństwo. Nie dość, że jako bękart nie
    > byłeś kochany to jeszcze bito cię i kopano po głowie.
    Ziewwww debilu. Powiedz klonowi żeby coś napisał.