    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrodzenie raz jeszcze. Kwestie formalne.
    Date: Fri, 23 Jul 2021 22:35:49 +0200

    On 2021-07-23 22:26, collie wrote:
    > Nie ma znaczenia co Ci urzędnik powie, znaczenie ma tylko urzędowa
    > decyzja, czyli w tym przypadku brak sprzeciwu właściwego organu.

    Wiem, ale to taka wiocha że jak się nikt nie 'przyczepi' do końca roku
    to pewnie będzie stało 'na zawsze'.

    > Planując bowiem postawienie na własnej działce ogrodzenia od strony
    > ulicy/drogi, obowiązuje Cię zgłoszenie tego zamiaru do gminy/starostwa,
    > bez względu na to z czego i jakiej wysokości ogrodzenie chcesz postawić.
    > W zgłoszeniu opisujesz co i jak będziesz kombinował z płotem. Oczywiście
    > powinieneś w zgłoszeniu uwzględnić wymagania dot. ogrodzeń, opisane w
    > miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, ale nie musisz. To
    > organ ma Ci przetłumaczyć jakby co, dlaczego sprzeciwia się Twojemu
    > pomysłowi na ogrodzenie. Jeśli w ciągu 21 dni urząd nie zgłosi
> [...]

    Ja to wszystko z grubsza wiem, tylko mój przypadek wygląda tak:

    https://ibb.co/R0GsbNy

    Ogrodzenie na zielono mi wisi i powiewa, mogę je zgłosić, zrobić
    pierwsze żeby się łapało jako ogrodzenie frontowe, a wykonać nawet z
    wodoodpornej tektury na wysokość 15 cm jeżeli organ sobie takich
    warunków zażyczy, najchętniej nie robiłbym go wcale, albo postawił
    płotek z desek na pół metra czy coś w tym guście.

    Za to ogrodzenie na niebiesko chciałbym zrobić wyższe i nie z tego co
    można w planie, mogę je nawet nazwać zagrodą na kurczaki czy kojcem dla
    psa gdyby to miało pomóc. ;)