  • Data: 2021-01-06 14:31:59
    Temat: Re: Ogrzewanie domu podłogówka vs fuga w płytkach (was: Ogrzewanie domu)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 2 Jan 2021 16:00:56 +0100, P_P

    > Kiedyś była tu mowa o ogrzewaniu domu i padło
    > na podłogówke jako jedyny rodzaj ogrzewania.

    Ja się jeszcze podłączę w świetle podłogówki z płytkami i fugą. Wszyscy
    przy gresie zalecają min. 3mm na podłogówkę ze względu na rozszerzalność
    cieplną betonu. Ale wszystkie informacje są dosyć stare, co by mogło
    wskazywać na wyższą temperaturę zasilania niż mają obecne domy. Najchętniej
    bym położył 2mm, ale trochę pękam żeby nie pękało. :P

    --
    Pozdor
    Myjk