  • Data: 2019-07-12 13:00:03
    Temat: Re: Ogrzewanie - w co zainwestować
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Złoty środek jest tam, gdzie inwestycja w dodatkowe ocieplennie
    > (materiał) ma szansę sie zwrócić w kosztach ogrzewania. Niemniej sam
    > koszt materiału to pikuś jest, bo lwią cześć kosztów stanowi
    > wykonanie. Będziesz chciał potem kolejne 10cm to nie zapłacisz za
    > 10cm styro, tylko za robociznę, a pewnie za tynk znowu. Generalnie
    > im więcej tym lepiej. 15cm to minimum obecnie, 20cm to takie
    > sensowne optimum. Ja miałem w projekcie 25, chciałem zmienić na 20
    > grafitu, ostatecznie zrobiłem 25 dalmatyńczyka. :P I trochę się
    > przeraziłem jak styro dojechał hehe. :> No ale właśnie kleją i
> [...]
    Mowisz o scianie? Planowałem 15 grafitu, mowisz zeby dac 20 grafitu albo
    25 normalnego?

    Roznica w koszcie podejrzewam ze nie byłaby jakas drastyczna (pewnie
    około 1,5kPLN za kazde dodatkowe 5cm), a robocizna chyba praktycznie taka
    sama...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją