    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 7 Sep 2020 07:29:25 -0700 (PDT)
    Subject: Re: PLC a elektrozawory
    From: budynPL <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 września 2020 15:36:46 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:
> [...]
    które takich rzeczy sie podejmują (bo to w sumie mała sprawa)?

> [...]
    > osiągnąć.
    > Ja nie znoszę rozwiązań chmurowych, więc nie wiem o tym zbyt wiele. :(
    >
    > W tym przypadku jest o tyle łatwiej, że konfiguracja jest przez www z
    > samego modułu. Żadnego pisania kodu.
    >
    > Zobacz sobie:
    > https://www.youtube.com/watch?v=nC7ldSJe3bk
    >
    > Cenowo... hmm... powiedzmy tak. 380E za coupler, 2x40E za wyjścia,
    > 2x256E+186E za temperaturę. Wychodzi tak z grubsza 1160E. Podłączasz i
    > masz, ale... jak ma być PLC, to lepiej kupić prosty sterownik i dodać
    > licencję MQTT, wtedy za PLC masz powiedzmy 375E + 20E za MQTT, a w

    jak na domowy sterownik? drogo a nawet bardzo drogo, a do tego...

    > Czy ktoś się tego podejmie? Pewnie każdy lokalny automatyk, tylko trzeba
    > strasznie dużo doprecyzować.

    ...trzeba dokupić pana automatyka. Ile weźmie? Strzelam że mniej niż 2kzł nie będzie.

    Chodzi mi o to co zyskuję nie stosując raspberrypi (wygląd? pokazałem wam to
    ładniejsze rozwiązanie, mam jeszcze drugie :-P )- a przecież nie mam tam nic
    nietypowego, upali sie malina czy moduł przekaźników to na drugi dzień mam następny.

    b.