  • Data: 2011-01-24 21:26:42
    Temat: Re: Polecam ledy z lidla
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <a...@g...com> wrote:

    > Dla mnie to zdecydowanie za slabe swiatlo - wogole w kazdym wypadku
    > masz tam poprostu zajebista ciemnice ;) Fajne jako doswietlenie
    > ozdobne ale jakby zona miala wieczorem przygotowac romantyczna kolacje
    > to chyba daniem glownym bylaby salatka z poobcinanych opuszkow! Ja mam
    > w podobnej wielkosci kuchni szesc halogenkow po 50W i jest jasno tak
    > jak ma byc :)

    Ale wnosisz po zdjęciu czy mocy żarówek? bo zdjęcie celowo niedośietliłem, aby
    było widać różnice.
    Co do mocy - tak dobrała projektantka, 2 zwisy i halogeny 5x20W. Ledy świecą
    niezauważalnie słabiej.
    Ja nie narzekam.

    > Jakbym w salonie zamienil moje 9 halogenek 50W na 9 takich LEDow to

    Ile płacisz za prąd? mnie na ledy wzięło, bo za 3 ostatnie miesiące zapłaciłem w
    sumie 800zł. Aż moje HQI 250W w ogrodzie wyłączyłem.

    --
    Bartek