    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Polecam optymistom liczącym że zarobia
    Date: Wed, 28 Jul 2021 20:22:05 +0100

    > https://www.onet.pl/styl-zycia/noizz/taki-dom-mozna-
    miec-za-17-tys-zl-w-japonii-jest-ich-8-mln/rxlt9sh,3
    796b4dc
    > Sztucznie stworzony w Polsce popyt na nieruchomosci jeśli idzie o wydymanie ludzi i
    zabranie im kasy chyba nie może się liczyć z żadnym dymaniem z wyjątkiem niemieckiej
    okupacji.

    to kiedy wróżysz krach i kilkudziesięciu procentowe spadki?

    Przy okazji rzadzacy bez dodatkowych starań realizuje wiele swoich
    celów na dziesięciolecia do przodu.

    swoje to raczej przy okazji, ale w zasadzie to nie istotne - istotne
    jest to, że nie nasze

    Przede wszystkim bezwzględne posłuszeństwo obywateli którzy coś mają.

    raczej tych którzy nie mają nic. Taki to będzie posłuszny, a jak nie to
    mu się odbierze pińcet plusa czy inny dochód gwarantowany i już
    posłusznie zaszczeka jak inni

    Jak coś mają to można im to zabrać.

    ci co mają więcej, nadal będą mieć. Ale zgadzam się - jak masz drobne
    oszczędności czy jeden dom na wynajem, to łatwo może być to odebrane

    Najlepiej jak to coś jest drogie. Niska inflację bo ludzie spłacający
    kredyty nie mają pieniędzy na pierdoły.

    inflacja im wyższa tym lepsza, bo łatwiej pospłacać długi kosztem tych,
    co mają oszczędności. Tylko ta oficjalna musi być niska

    A najlepsze jest to że barany zrobiły się w chuja na własne życzenie.
    W zasadzie po to są barany żeby jest strzyc.

    Też się zdziwiłem że jest takie przyzwolenie społeczne na zamykanie
    ludzi w areszcie domowym, zakazywanie pracy czy coraz bardziej jawne
    zniewolenie.