    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Pomarańcza w doniczce
    Date: Fri, 27 Oct 2023 19:02:54 +0200

    W dniu 27.10.2023 o 15:46, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:uhgdh7$29mvq$1@dont-email.me
    > [...........]
    >
    > ale jak gleboko? 1cm,2cm, 3cm,...
    > wszystkie w jednej doniczce? po wykielkowaniu tez?

    Trudno powiedzieć, wrzuciłem kilkanaście pestek do prawie wypełnionej
    ziemia doniczki i i przysypałem cienką warstwą ziemi. Średnia głębokość
    to jakiś centymetr.

    Po wykiełkowaniu przesadziłem pojedynczo do innych doniczek.

    > no to sie udalo. Jakos. Moze jakis biohumus,wiecej swiatla. Poza tym -
    > czekac...

    Stoją na parapecie okna po południowej stronie, a więc trudno o więcej
    światła. Tak, daję im termin do wiosny, jak nie ruszą to spróbuję z
    mandarynkami.