  • Data: 2023-11-12 16:02:06
    Temat: Re: Rekuperacja i okap kuchenny.
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.11.2023 10:20, Myjk wrote:
    > ...wentylacja mechaniczna działa skuteczniej niż
    > grawitacyjna, w sensie że nie tylko wywiew jest
    > wymuszony, ale także jednocześnie jest zrównoważony
    > nawiew, w przeciwnych do wywiewu punktach

    Bez dwóch zdań zgoda.

    > co czyni
    > go bardziej skutecznym mimo mniejszego wydatku niż
    > w okapie.

    Ale ale. Okap to nie grawitacyjna tylko taka jednopunktowa WM. No
    moment. Jest silnik? Jest. Obieg...wybieg wymuszony? No jest.

    To 50m3/h vs 300-400m3/h :-P

    Czyli przyznajemy że jednak największa moc nie jest wyznacznikiem. Tak
    samo jak ilość centymetrów etc. ;-)

    > Spoko, spoko, czekam na wagę pionową od ojca, to zważę ile
    > rura obciążenia na nadgarstek daje w stosunku do choinki
    > dajsona. ? W sumie nigdy mi nie przyszło do głowy tego
    > sprawdzać, więc jak jest okazja to zbadam. ;P

    Waga pionowa...aż musiałem zobaczyć co to jest. Widać, że masz ciągoty
    do takich "fancy" rzeczy :-P.

    A zwykła waga "turystyczna", taka co ma haczyk i się wiesza na nim
    trzymając palcem z góry za drugi haczyk, nie wystarczy?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz